Pécsi Tudományegyetem

Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Kar

 

Szekszárd 2.0. Közösségi bormarketing a Szekszárdi Borvidéken

Nyomtatóbarát változatPDF változat

 

Az Illyés Gyula Szakkollégium szeretettel meghív minden kedves érdeklődőt 2016. október 18-án 17 órai kezdettel, Burai László és Tóth Adrienn közösségi bormarketing témájú előadására és a hozzá kapcsolódó beszélgetésre.

 

Helyszín: PTE KPVK Kollégiumi Társalgó (Szekszárd, Mátyás király u. 3.)

 

Tóth Adrienn, a Vinoport bormagazin volt főszerkesztője és a két évtizedes reklámügynökségi tapasztalattal bíró Burai László harmadmagával alapította meg az ország első, boros ügyfelekre szakosodott kommunikációs ügynökségét, a Wineglass Communicationt. Az ügynökség munkatársai az előadást követően szekszárdi borászokkal beszélgetnek befejezett, illetve futó bormarketinges projektjeikről.

 

 

 

 

 

 

 

magyar
Esemény dátum: 
kedd, 2016, október 18 -
17:00 - 19:00
Rovat: 
Szakkollégium
You shall not pass!